Mica a mica es va omplint el bloc, així que aquí us deixo la foto d'unes altres agulles de pit.
Aquestes estan fetes amb feltre i filferro. Totes tenen un disseny diferent, ja sigui el color del feltre, o per la forma de treballar el filferro.
El petit regal de reis per les noies de la família!! Espero que us agradin!!
i pels nois de la familia que?? no hi ha res??? un petonet!!!
ResponEliminaQ vols una agulla de pit també?? jeje em sembla q els reis també et van deixar alguna coseta per tu... un muak!!
ResponEliminaMolt maques i originals. Felicitats!
ResponEliminaMoltes gràcies!
Elimina